»Pri plesu se zdaj veliko ukvarjam s sodobnoplesno improvizacijo, s principi zaznavanja in občutenja telesa, ki je neritmično, nekoreografirano in sledi trenutku. To telo skušam spojiti s flamenko telesom, ki je ritmično, plesno, formirano.«
»Ples govori o telesu, ki se izčrpava, o nevidnem delu, o telesnem spolu kot konstruktu.«
»Umetnost sodobnega plesa je vznemirljiva prav zaradi tega, ker naš pogled usmerja v telesa, ki med sabo ali sami s seboj počnejo reči onstran očitnega.«
»Plesno telo je instrument, ki s svojimi perkusijami prevzema protagonizem, koreografija pa se tvori okrog iskanja glasbenosti giba. Sentido project je dialog plesa z glasbo in tolkalsko doživetje, kjer svoje mesto najde tudi poezija.«
»Delati morate s telesom, ki ga imate, in ne s telesom, za katerega si želite, da bi ga imeli!«
»Letošnji izbor povezuje ples, gibanje in koreografijo z aktualnimi temami, ki se nam zdijo pomembne, kot so tehnologija in telo, izčrpanost, feministično telo in pripovedovanje zgodb, gledalstvo in pogled, pa tudi ples in dekonstrukcija gibanja v zgodovini in do danes, s čimer ponuja različna razumevanja plesne umetnosti. Izbrana umetniška dela ne prinašajo samo somatske razsežnosti, temveč obravnavajo ples kot relevantno družbenopolitično umetnost. Predstavljajo raznolike poetike, krajine, somatske rešitve in gibalne taktike, ki razkrivajo sveže poglede na plesno umetnost v slovenskem kontekstu.«
»To je težko breme za telo, za ples, za umetnost. Vendar je umetnost še vedno najboljši način, da damo obliko neizrečenemu.«
»V posameznikovem telesu so vpisani gibi nekega življenja. Oblikuje jih njegova svoboda; njegova pravila, način bivanja in pripoved o stvareh, ki se mu zdijo pomembne. S plesom komunicira svojo prisotnost na tem svetu in krpa razdalje do drugih. Ples kot kolektivno dejanje je tako stičišče življenj, ki se v svojem srečanju osmišljajo in gradijo skupnost.«
»Prek plesa lahko vstopamo v druga stanja zavesti, omogoča pa tudi to, da telo postane glasbeni instrument. Vse od prazgodovine, od časa antične Grčije in njenih misterijev, Afrike, do sibirskega ali ameriškega šamanizma in vse do najbolj sodobnih plesov našega časa, povsod človek s plesom izraža isto potrebo po osvoboditvi, po izražanju radosti in slavljenju življenja.«
»Dobro je, da se lahko osredotočeno ukvarjaš s telesom, s tem, kar s telesom sporočaš, sočasno pa ohranjaš telesno kondicijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju